Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Reset
Reset
BIPKO Gdańsk

Innowacyjne działania w zakresie edukacji regionalnej „Cudze chwalicie – swego nie znacie”

Innowacyjne działania w zakresie edukacji regionalnej „Cudze chwalicie – swego nie znacie”

 „Cudze chwalcie – swego nie znacie” to dość znane nam słowa  poety Stanisława Jachowicza.  One właśnie zainspirowały nauczycieli naszej szkoły  do opracowania innowacji pedagogicznej z zakresu edukacji regionalnej w celu kształtowania właściwych postaw społecznych, estetycznych i patriotycznych naszych wychowanków.

   Wiele mówi się obecnie na temat powiatu Jastrzębie oraz miasta Jastrzębie – Zdrój, w którym znajduje się nasza Szkoła. Jednakże sporo uczniów do niej uczęszczających pochodzi również z powiatów ościennych, między innymi powiatu wodzisławskiego, pszczyńskiego, rybnickiego czy cieszyńskiego.

 Poprzez ww. innowację pedagogiczną pragniemy przybliżyć uczniom naszej szkoły, także te powiaty i związane z nimi tradycje.

  W ramach poznania powiatu pszczyńskiego 8 października 2021 roku  uczniowie 12  klas wybrali się na wycieczkę do Pszczyny, po drodze odwiedzając port jachtowy nad Jez. Goczałkowickim oraz Ogrody Kapias. Celem wyjazdu było zapoznanie z walorami przyrodniczymi i gospodarczymi powiatu pszczyńskiego oraz rozwój umiejętności zawodowych.

  W czasie wycieczki odbyła się mała gra terenowa i uczniowie odnaleźć musieli pewne punkty orientacyjne w odwiedzanych miejscach. Gratulujemy klasom
i wychowawcom, które wygrały w grze terenowej!

Autorzy innowacji:  Barbara Pytelewska, Gabriela Migło, Małgorzata Mężyk, Wacław Podruczny, Andrzej Komorowski, Agnieszka Szymanek, Ewa Szymańska – Kirszniok, Marta Malska.

Data dodania: 2021-11-26 12:52:51
Data edycji: 2021-11-26 13:03:33
Ilość wyświetleń: 457
godło Polski - link do strony głównej
Dane
kontaktowe

44-330 Jastrzębie-Zdrój

ul. 11 Listopada 4

Bądź
z nami
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej