Czcionka:

A+A-

Kontrast:

BIPKO Gdańsk

Interpretacja projektu badawczego „ Granie na Ekr@nie”.

Interpretacja projektu badawczego „ Granie na Ekr@nie”.

Uczniowie klas pierwszych Technikum Nr 6 wzięli udział w ogólnopolskim projekcie badawczo-edukacyjnym pt:” Granie na Ekr@nie”.

Celem projektu realizowanego przez Fundację „Dbam o mój z@sięg” we współpracy z Fundacją Lotto im. Haliny Konopackiej było zdobycie aktualnej wiedzy w zakresie używania gier cyfrowych przez dzieci i młodzieży. Podjęta tematyka projektu wpisała się szeroko w profilaktykę e-uzależnień, czyli oddziaływań zmierzających do ograniczenia takich zjawisk jak uzależnienie od telefonu komórkowego, portali społecznościowych czy gier on-line. Udział w projekcie „Granie na Ekr@nie” wpisuje się w podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej Państwa w roku szkolnym 2019/2020 określone przez Ministerstwo Edukacji Narodowej – „ Profilaktyka uzależnień w szkołach i placówkach oświatowych oraz rozwijanie kreatywności, przedsiębiorczości, kompetencji cyfrowych uczniów, w tym bezpieczne i celowe wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w realizacji podstawy programowej.

Udział w projekcie pozwolił na uzyskanie I miejsca dla Technikum nr 6 w Zespole Szkół Nr 9 w Jastrzębiu-Zdroju.

Koordynatorem i opiekunem projektu była Pani Danuta Popek.

Certyfikaty udziału w projekcie Ogólnopolskim otrzymali następujący uczniowie:

1/ Paweł S. klasa 1A technikum,

2/ Krzysztof M. klasa 1A technikum,

3/ Filip F. klasa 1C technikum

4/ Klaudia Ś. klasa 1 B technikum,

5/ Piotr C. klasa 1A technikum,

6/ Łukasz M. klasa 1C technikum,

7/ Mateusz Z. klasa 1C technikum.

 

Wszystkim Uczniom serdecznie dziękujemy i życzymy dalszych sukcesów !!!

 

Data dodania: 2020-06-30 14:38:43
Data edycji: 2020-06-30 14:42:39
Ilość wyświetleń: 285
Godło
Dane
kontaktowe

44-330 Jastrzębie-Zdrój

ul. 11 Listopada 4

Bądź
z nami
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook