Opcje widoku
Reset
BIPKO Gdańsk

Wycieczka górska na Blatnią

W piątkowy poranek 7.10.2022 uczniowie klas 3a BR, 8a SP, 1b BR, 1a BR wraz z wychowawcami p. Andrzejem Komorowskim, p. Adamem Kanią, p. Grzegorzem Pustułką i p. Piotrem Krosnym udali się na wycieczkę integracyjną. Celem naszego wyjazdu była Brenna, skąd rozpoczęliśmy wędrowanie na Błatnią. Pogoda w tym dniu była znakomita. Sprzyjało to wspaniałym widokom oraz co poniektórym uczniom udawało się zbierać grzyby. Po 2-godzinnym wspinaniu dotarliśmy do schroniska PTTK na Błatniej. Po odpoczynku i regeneracji sił zaczęliśmy schodzić w dół. Po dotarciu do centrum Brennej na zakończenie usiedliśmy w lokalnej cukierni, żeby skosztować pysznych ciast oraz lodów. Podczas pobytu w lokalu odbyło się losowanie nagród za wytrwałe i dzielne wędrowanie. Po rozdaniu upominków  wsiedliśmy do autokaru i ruszyliśmy w drogę powrotną do Jastrzębia. Wszystkim uczniom należą się gratulacje za zdobycie szczytu oraz podziękowanie za kulturalne zachowanie. Do następnego razu.